Welcome Guest [Log In] [Register]
(!) This board is no longer active please join us in the new '07 CWC: http://w11.zetaboards.com/cwc2007/

Add Reply
07 CW Clan; 1st 07 Castle Wars Clan
Topic Started: May 16 2013, 07:46 PM (5,422 Views)
Peter
Member Avatar
SHE GOT A BIG BOOTY, SO I CALL HER BIG BOOTY

l0000000000000000000l

fading souls is just in it for the power and the corruption
plz remove his power this instant


edit:
plz look at the abuse
http://gyazo.com/2b4a759944a6408ab2b6f1a622991578

PLEASE SSTOP HIM

You are prohibited from posting until May 16 2013, 11:34 PM
Edited by Peter, May 17 2013, 02:38 AM.
Posted Image
Posted Image
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
Peter
Member Avatar
SHE GOT A BIG BOOTY, SO I CALL HER BIG BOOTY

You are banned until Jun 16 2013, 03:11 AM
Posted Image
Posted Image
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
Peter
Member Avatar
SHE GOT A BIG BOOTY, SO I CALL HER BIG BOOTY

u fkin power abusin piece of shit

sum1 get him deranked/banned from clan

he will single handedly ruin this clan i promise
Posted Image
Posted Image
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
Peter
Member Avatar
SHE GOT A BIG BOOTY, SO I CALL HER BIG BOOTY

Eric
May 17 2013, 03:22 AM
Peter
May 17 2013, 03:17 AM
u fkin power abusin piece of shit

sum1 get him deranked/banned from clan

he will single handedly ruin this clan i promise
yea like if ppl are gonna listen to the leader of the worse dcw there ever was


Posted Image
i didnt deserve leader, i shoulda just step down and let slayer and tiny lead. i didnt have the time to commit at as a leader. i could like never make it to events and wars.

I never said i was a good leader, i know i was deadweight at the time dw lol, but i don't constantly need to be reminded. its actually kinda fucking annoying.

Edited by Peter, May 17 2013, 06:56 PM.
Posted Image
Posted Image
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
Peter
Member Avatar
SHE GOT A BIG BOOTY, SO I CALL HER BIG BOOTY

i didn't give you a life story did i.

idgaf i can take a joke but y'all recycle the same joke lmao

that post was basically my apologys. never gave one.
Posted Image
Posted Image
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
1 user reading this topic (1 Guest and 0 Anonymous)
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you
« Previous Topic · Castle Wars Discussions · Next Topic »
Add Reply

Recently active topics:Topic starters: