Welcome Guest [Log In] [Register]
(!) This board is no longer active please join us in the new '07 CWC: http://w11.zetaboards.com/cwc2007/

Add Reply
Good Old Days
Topic Started: January 18 2009, 04:33 AM (25,537 Views)
Deleted User
Deleted User

Helbovie
Feb 15 2009, 01:33 AM
quindo
Feb 14 2009, 08:30 PM
Helbovie
Feb 15 2009, 01:24 AM
quindo
Feb 14 2009, 08:23 PM
Helbovie
Feb 15 2009, 01:20 AM
quindo
Feb 14 2009, 08:19 PM
Dirk389
Feb 14 2009, 09:07 PM
Jakev08
Feb 13 2009, 08:00 PM
i remember not having 99def and bring excaliburs into cw for def+ lol

I have a vid of me using excalibur in 44 like 3 yrs ago when I was a hi lvl at 110. Im just to noob to know how to upload it. :(

remember when jake was 44 =)

wow and he still plays rs?

ya hes getting 99 wc in about 3 months time LOL

I never get another 99 just watch.

o man!! i was at your 99 hunting =p

ye I want def kinda but wanna train with slayer but i kinda not liking slayer atm.

slayer sucks 58 ftw =)
Quote Post Goto Top
 
Deleted User
Deleted User

Helbovie
Feb 15 2009, 01:35 AM
quindo
Feb 14 2009, 08:34 PM
Helbovie
Feb 15 2009, 01:33 AM
quindo
Feb 14 2009, 08:30 PM
Helbovie
Feb 15 2009, 01:24 AM
quindo
Feb 14 2009, 08:23 PM
Helbovie
Feb 15 2009, 01:20 AM
quindo
Feb 14 2009, 08:19 PM
Dirk389
Feb 14 2009, 09:07 PM
Jakev08
Feb 13 2009, 08:00 PM
i remember not having 99def and bring excaliburs into cw for def+ lol

I have a vid of me using excalibur in 44 like 3 yrs ago when I was a hi lvl at 110. Im just to noob to know how to upload it. :(

remember when jake was 44 =)

wow and he still plays rs?

ya hes getting 99 wc in about 3 months time LOL

I never get another 99 just watch.

o man!! i was at your 99 hunting =p

ye I want def kinda but wanna train with slayer but i kinda not liking slayer atm.

slayer sucks 58 ftw =)

gotta get charms somehow and wanna do abby demons too just cause.

man summon sucks too 1 ftw =p
Quote Post Goto Top
 
1 user reading this topic (1 Guest and 0 Anonymous)
« Previous Topic · Castle Wars Discussions · Next Topic »
Add Reply

Recently active topics:Topic starters: