Welcome Guest [Log In] [Register]
(!) This board is no longer active please join us in the new '07 CWC: http://w11.zetaboards.com/cwc2007/

ZetaBoards - Free Forum Hosting
Free Forums. Reliable service with over 8 years of experience.
Learn More · Sign-up Now

Shoutbox

Nasir January 15 2016, 07:16 AM banning you? are you high bro
Dylan lols January 15 2016, 02:16 AM hey nasir that was pretty cute banning me on ur dead forums bro
Nobody January 9 2016, 04:54 AM wtf
Katieee January 8 2016, 06:03 AM happy new year gay bois!
bobsaget January 6 2016, 04:18 AM yo emma i remember you as being the only actual hot grill on cwc...sup? ;)
Nasir January 4 2016, 08:39 PM alright ;) happy new year to you too!
Emma January 4 2016, 08:17 PM and happy new year ya'll
Emma January 4 2016, 08:16 PM oh thanks Nasir, don't play rs at all anymore but just wanted to say hi :-)
Nasir January 4 2016, 07:45 PM here's the link to the new 2007 CWC Emma: http://w11.zetaboards.com/cwc2007/index/
Emma January 4 2016, 07:20 PM and fuck i don't even know my pw, it autofills l0l
Emma January 4 2016, 07:19 PM Nobody = Dylan? if so HI DYLAN ILY and miss ya'll
Zeeny January 2 2016, 08:11 PM this guy l0l
Nasir January 2 2016, 07:01 AM i heared RoT died because they became irrelevant
Zeeny December 23 2015, 10:52 PM flare 4life
Flare Star December 23 2015, 09:45 PM hel yea
Dylan lols December 22 2015, 08:20 PM castle wars in itself is not relevant anymore, therefore EVERYONE on that forum is irrelevant
Nobody December 22 2015, 05:44 PM got em
Atsu December 22 2015, 04:43 PM Dylan lols u need to adapt. Times change. your now the irrelevant one l0l
Nobody December 22 2015, 06:29 AM they were lookin thru ur saved passwords
Nobody December 22 2015, 06:28 AM yo emma
Emma December 22 2015, 02:32 AM somehow*
Emma December 22 2015, 02:32 AM hi and bye
Emma December 22 2015, 02:32 AM omg someone found cwc bords in my history even though i havent played rs in years
Dylan lols December 21 2015, 10:47 PM mfw kids who were irrelevant in cwc through all of pre-eoc are admins on new cwc
Bj_0215 December 18 2015, 07:30 AM rly guys, 24 hours and no response on my application for high council? cmon
Nobody December 17 2015, 06:07 PM =p
Bj_0215 December 16 2015, 09:59 AM #cwg on swiftirc. Me and Kendo still rockin it like it's 2007
Bj_0215 December 16 2015, 09:57 AM Have I been upgraded to high council yet????
Dylan lols December 14 2015, 09:25 AM move on fucking losers
Zeeny December 14 2015, 04:56 AM atsu who u??
Atsu December 11 2015, 07:29 PM ikr
Zeeny December 11 2015, 04:20 PM Lmfao
Nasir December 11 2015, 03:45 PM heard him and comit are still on there and even got a clan in rs3
Atsu December 11 2015, 03:42 PM WTF
Atsu December 11 2015, 03:42 PM SO I LOGGED ONTO RS3. DAZ IS STILL IN THE LOBBY SAYING HOW GOOD HE IS
Nobody December 11 2015, 05:12 AM \
Zeeny December 9 2015, 07:04 AM ??
Atsu December 8 2015, 03:41 PM I LOVE BLACK DICK LETS SKYPE
Zeeny December 8 2015, 01:05 AM EAT THIS DEEEEEEEEEEK
Nasir December 7 2015, 03:09 AM erica, validate my acc on the other cwc
bat December 6 2015, 08:16 PM wanna fucking go eric?
Eric December 6 2015, 07:17 PM Stfu pete
Zeeny December 6 2015, 06:39 PM big dicks big problems
bat December 6 2015, 06:21 PM I'm a fucking gangsta
Nasir December 6 2015, 06:17 PM thx nublet
Zeeny December 6 2015, 06:16 PM http://w11.zetaboards.com/cwc2007/index/
Nasir December 4 2015, 11:08 PM u wut m8
Atsu December 3 2015, 05:56 PM Cmon lads. 5v5 me on the main game or u to shit?
Eric December 1 2015, 03:54 AM Lol
Atsu November 28 2015, 04:44 AM u guys need to adapt
Recently active topics:Topic starters: